Michal ZUBANIČ

Bachelor's thesis

Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje

Influence of social networks on the marketing of spa facilities in the Karlsbad region
Abstract:
Bakalářská práce analyzuje vliv sociálních sítí na účinnost marketingu u lázeňských zařízení v Karlovarském kraji. Za pomocí vytvořených dotazníků zjišťuje počet ovlivněných návštěvníků, kteří si vybrali jednotlivá lázeňská zařízení pro svůj pobyt, a dále pak zjišťuje nejúčinnější médium pro přenos informací od subjektu lázeňství k návštěvníkovi a podává obecný obraz o stavu online marketingu u lázeňských …more
Abstract:
This bachelor thesis analyzes the influence of social networks on the effectiveness of marketing in spa facilities in the Karlovy Vary region. Using the created questionnaires, it determines the number of affected visitors who have chosen individual spa facilities for their stay, and then determines the most effective medium for transmitting information from the spa to the visitor and gives a general …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Petr Janeček, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

ZUBANIČ, Michal. Vliv sociálních sítí na marketing lázeňských zařízení Karlovarského kraje. Plzeň, 2022. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Full text of thesis

Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/