Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic – Kristýna Pecková
Kristýna Pecková
Bachelor's thesis
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
Abstract:
My bachelor thesis "Brand and Marketing Analysis of Red Bull" is mainly focused on marketing. The main goal of my work will be to demonstrate how marketing is an important factor in building a successful company. I chose Red Bull in the Czech Republic to find out how people perceive and are affected by this brand.In the theoretical part, I will introduce basic definitions and concepts of marketing …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 3. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Richard Selby, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Business Administration
Práce na příbuzné téma
-
Role of Social Media in Brand Building
Jannatul Ferdous -
Marketing Communication for a Strong Brand Building
Anastasiia Lukianenko -
Brand building s využitím sociálních sítí
Petr Novák -
Brand Building through Podcasts
Azaliya Amanzholova -
Budování značky – Brand building
Jan Procházka -
Business-to-Business International New Ventures: Building Brand Awareness Globally Through Entrepreneurial Digital Marketing
Petra Macháčová -
Event marketing značky Red Bull
Dominik Šollar -
Branding and its history - Red Bull
Michaela Svobodová
Názov
Vložil
Vložené
Práva