Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie – Mgr. Martin Bureš
Mgr. Martin Bureš
Master's thesis
Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie
Advertisments for Oartners (Psychological View)
Abstract:
Kvantitativní výzkum seznamovacích inzerátů, s důrazem na jejich psychologické aspekty. Výzkum je zaměřený nejen na rozdíly mezi pohlavími, ale i na vztahy mezi dalšími proměnnými.Abstract:
Quantitative research on advertisments for partners, with special emphasis on their psychological aspects. The research is designed to find out not only the intersexual differences but also relations between other variables.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 15. 8. 2006
Identifier:
https://is.muni.cz/th/nnafq/
Thesis defence
- Date of defence: 15. 9. 2006
- Supervisor: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasaryk University
Faculty of ArtsMaster programme / field:
Psychology / Psychology
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.