Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie – Mgr. Martin Bureš
Mgr. Martin Bureš
Diplomová práce
Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie
Advertisments for Oartners (Psychological View)
Anotace:
Kvantitativní výzkum seznamovacích inzerátů, s důrazem na jejich psychologické aspekty. Výzkum je zaměřený nejen na rozdíly mezi pohlavími, ale i na vztahy mezi dalšími proměnnými.Abstract:
Quantitative research on advertisments for partners, with special emphasis on their psychological aspects. The research is designed to find out not only the intersexual differences but also relations between other variables.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2006
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/nnafq/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 9. 2006
- Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.