Mgr. Martin Bureš

Diplomová práce

Seznamovací inzeráty z hlediska psychologie

Advertisments for Oartners (Psychological View)
Anotace:
Kvantitativní výzkum seznamovacích inzerátů, s důrazem na jejich psychologické aspekty. Výzkum je zaměřený nejen na rozdíly mezi pohlavími, ale i na vztahy mezi dalšími proměnnými.
Abstract:
Quantitative research on advertisments for partners, with special emphasis on their psychological aspects. The research is designed to find out not only the intersexual differences but also relations between other variables.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 8. 2006

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 9. 2006
  • Vedoucí: prof. PhDr. Tomáš Urbánek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta

Masarykova univerzita

Filozofická fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.