Martina Tichá

Master's thesis

Efektivita destinačních marketingových kampaní na příkladu Německé turistické centrály.

Efficiency of destinations marketing campaigns on the example of The German National Tourist Board
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení efektivnosti destinačních marketingových kampaní, která v posledních letech v souvislosti s rostoucí konkurencí na trhu cestovního ruchu a se změnami v systému nastavení veřejných podpor v tomto odvětví nabývá na významu. Teoretická část práce se zabývá pojmem destinace cestovního ruchu, možnostmi marketingové komunikace národních turistických organizací …more
Abstract:
The diploma thesis focuses on the issue of evaluating the efficiency of destination marketing campaigns that is becoming increasingly important in relation to the incresing competition on the tourism market and the changes in the system of setting public support in this sector. The theoretical part deals with the concept of tourism destination, possibilities of marketing communication for national …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 2. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2016
  • Supervisor: Jan Herget
  • Reader: Soňa Machová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49977