Martina Tichá

Master's thesis

Efektivita destinačních marketingových kampaní na příkladu Německé turistické centrály.

Efficiency of destinations marketing campaigns on the example of The German National Tourist Board
Anotácia:
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku hodnocení efektivnosti destinačních marketingových kampaní, která v posledních letech v souvislosti s rostoucí konkurencí na trhu cestovního ruchu a se změnami v systému nastavení veřejných podpor v tomto odvětví nabývá na významu. Teoretická část práce se zabývá pojmem destinace cestovního ruchu, možnostmi marketingové komunikace národních turistických organizací …viac
Abstract:
The diploma thesis focuses on the issue of evaluating the efficiency of destination marketing campaigns that is becoming increasingly important in relation to the incresing competition on the tourism market and the changes in the system of setting public support in this sector. The theoretical part deals with the concept of tourism destination, possibilities of marketing communication for national …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 2. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
  • Vedúci: Jan Herget
  • Oponent: Soňa Machová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/49977