Monika Mošťková

Bakalářská práce

Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA

Launching of a new product by Česká zbrojovka on the U.S. market
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá uvedením nové pistole firmy Česká zbrojovka na trh USA. Cílem této práce je vytvořit marketingový mix, odhadnout velikost tamějšího trhu s pistolemi a definovat cílovou skupinu dané zbraně. K dosažení cílů práce byly provedeny následující analýzy: analýza portfolia firmy, PEST analýza, Porterova analýza 5F, analýza konkurenčních produktů a SWOT analýza. Výstupem práce …více
Abstract:
This Bachelors thesis deals with launching of a new handgun by Česká zbrojovka on the U.S. market. The aim is to create marketing mix, to estimate size of the pistol market and to define target group of this firearm. For reaching targets, the following analyses have been performed: portfolio analysis, PEST analysis, Porters five forces analysis, competitive products analysis and SWOT analysis. Output …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 5. 2016
  • Vedoucí: Květa Olšanová
  • Oponent: Ladislav Britaňák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54508

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod