Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA – Monika Mošťková
Monika Mošťková
Bachelor's thesis
Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA
Launching of a new product by Česká zbrojovka on the U.S. market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá uvedením nové pistole firmy Česká zbrojovka na trh USA. Cílem této práce je vytvořit marketingový mix, odhadnout velikost tamějšího trhu s pistolemi a definovat cílovou skupinu dané zbraně. K dosažení cílů práce byly provedeny následující analýzy: analýza portfolia firmy, PEST analýza, Porterova analýza 5F, analýza konkurenčních produktů a SWOT analýza. Výstupem práce …moreAbstract:
This Bachelors thesis deals with launching of a new handgun by Česká zbrojovka on the U.S. market. The aim is to create marketing mix, to estimate size of the pistol market and to define target group of this firearm. For reaching targets, the following analyses have been performed: portfolio analysis, PEST analysis, Porters five forces analysis, competitive products analysis and SWOT analysis. Output …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/54508
Thesis defence
- Date of defence: 25. 5. 2016
- Supervisor: Květa Olšanová
- Reader: Ladislav Britaňák
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/54508
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Ochrana veřejného zdraví se zaměřením na přestupky na úseku bezpečnosti výrobků
Adéla VRBOVÁ -
Uvedení výrobku na trhu v oblasti IT technologií na území ČR
Michal Dolina -
Uvedení nového výrobku na trh
Marie Pospíšilová -
Plán uvedení nového výrobku na Český trh
Jakub Krása -
Event management - uvedení nového výrobku na trh
Hana Horáková -
Uvedení výrobku na trh
Michal BRYCHTA -
Uvedení nového produktu na trh
Iveta Sladká -
Komunikační strategie uvedení nového výrobku na trh
Leoš Lacina