Monika Mošťková

Bachelor's thesis

Uvedení nového výrobku firmy Česká zbrojovka, a.s. na trh USA

Launching of a new product by Česká zbrojovka on the U.S. market
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá uvedením nové pistole firmy Česká zbrojovka na trh USA. Cílem této práce je vytvořit marketingový mix, odhadnout velikost tamějšího trhu s pistolemi a definovat cílovou skupinu dané zbraně. K dosažení cílů práce byly provedeny následující analýzy: analýza portfolia firmy, PEST analýza, Porterova analýza 5F, analýza konkurenčních produktů a SWOT analýza. Výstupem práce …more
Abstract:
This Bachelors thesis deals with launching of a new handgun by Česká zbrojovka on the U.S. market. The aim is to create marketing mix, to estimate size of the pistol market and to define target group of this firearm. For reaching targets, the following analyses have been performed: portfolio analysis, PEST analysis, Porters five forces analysis, competitive products analysis and SWOT analysis. Output …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 11. 5. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 25. 5. 2016
  • Supervisor: Květa Olšanová
  • Reader: Ladislav Britaňák

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/54508

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod