Bc. Barbora Krešne

Bachelor's thesis

Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)

The Marketing Communication Mix of Chosen Company (of the Preschool Project)
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou projektování marketingového komunikačního mixu obecně, specificky pak pro vybraný podnikatelský subjekt - soukromou mateřskou školu. Vychází při tom z oborové teorie marketingové komunikace, zejména konceptu marketingového a marketingového komunikačního mixu, zabývá se jeho modifikací pro obor vzdělávání obecně. Tato obecná východiska jsou spolu s analytickými …more
Abstract:
The Bachelor work deals with the problems of designing marketing communication mix general, and specifically for selected business entity - private kindergarten. It results from field theory of marketing communications, especially the concept of marketing and marketing communication mix, deals with the modification of the field of education in general. These general points are along with analytical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 10. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2015
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní