Bc. Barbora Krešne

Bakalářská práce

Marketingový komunikační mix vybraného podniku (v oboru předškolního vzdělávání)

The Marketing Communication Mix of Chosen Company (of the Preschool Project)
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou projektování marketingového komunikačního mixu obecně, specificky pak pro vybraný podnikatelský subjekt - soukromou mateřskou školu. Vychází při tom z oborové teorie marketingové komunikace, zejména konceptu marketingového a marketingového komunikačního mixu, zabývá se jeho modifikací pro obor vzdělávání obecně. Tato obecná východiska jsou spolu s analytickými …více
Abstract:
The Bachelor work deals with the problems of designing marketing communication mix general, and specifically for selected business entity - private kindergarten. It results from field theory of marketing communications, especially the concept of marketing and marketing communication mix, deals with the modification of the field of education in general. These general points are along with analytical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 10. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2015
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní