Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic – Jan LONDA
Jan LONDA
Bachelor's thesis
Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic
Research of a Reputation and Corporate Image of the Company Aircraft Industries, a.s. in the Region for the Company Aircreft Industres from Kunovice.
Abstract:
Tato bakalářská práce pojednává o známosti a korporátní image firmy Aircraft Industries, a.s. v rámci regionu Uherskohradišťska a Zlínska. Práce je rozdělena na dvě části. Teore-tická část se zabývá analýzou marketingového a komunikačního mixu a způsoby marketin-gové komunikace. Praktická část zahrnuje představení společnosti, využitou metodiku jed-notlivých částí výzkumu a výsledky výzkumu. V závěru …moreAbstract:
This bachelor thesis is about fame and corporate image of Aircraft Industries, a.s. in region Uherské Hradiště and Zlín. The thesis is devided on two parts. The first is theoretical that inquires into analysis of marketing and communication mix and inquires into wals of mar-keting communication. The practical part includes a presentation of company, the result of research and metodology of every part …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 5. 2012
Accessible from:: 18. 5. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
LONDA, Jan. \textit{Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Management and Economics. 2012. Available from: https://theses.cz/id/q4unbf/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
LONDA, Jan. Výzkum známosti a korporátní image společnosti Aircraft Industries, a.s. z Kunovic. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.5.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Management and economics
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový a komunikační mix franšízy realitní kanceláře
Radim Vojta -
Komunikační mix podnikatelského subjektu
Michaela Roháčková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Šárka Krásová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Zuzana Makúchová