Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov – Júlia Surová
Júlia Surová
Diplomová práce
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
Anotace:
Diplomová práce upozorňuje na odvrácenou stránku módního průmyslu se zaměřením na koncept rychlé módy (fast-fashion). Cílem práce je zjistit, jaké má dopady greenwashing fast-fashion řetězců na nákupní chování spotřebitelů. První část práce přináší důležité teoretické základy potřebné k pochopení dané problematiky a vytváří základy pro empirickou část. Vymezuje základní pojmy s představením konceptu …víceAbstract:
The diploma thesis draws attention to the dark side of the fashion industry with a focus on the concept of fast fashion. The aim of this work is to find out what effects greenwashing of fast-fashion chains have on consumer shopping behavior. The first part of the thesis provides important theoretical foundations needed to understand the issue and creates the basis for the empirical part. It defines …víceAbstract:
Diplomová práca upriamuje pozornosť na odvrátenú stránkou módneho priemyslu s detailným zameraním na koncept rýchlej módy (fast-fashion). Cielom práce je zistiť, aké má dopady greenwashing fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov. Prvá časť práce prináša dôležité teoretické základy potrebné k pochopeniu danej problematiky a vytvára základy pre empirická časť. Vymedzuje základné pojmy …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/85771
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2022
- Vedoucí: Aleš Lisa
- Oponent: Ondřej Kolínský
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/85771
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
Kristýna Miturová -
English Slang and its Influence in Czech e-communication: Fashion Industry
Anna Steiningerová -
CSR in the fashion industry in the Czech Republic and its influence on the customer
Anna MICHÁLKOVÁ -
The CSR in the fashion industry
Maria Menshchikova -
Choosing offshore location in the fashion industry
Yelyzaveta Chernyayeva -
Módny priemysel Španielska na českom trhu
Andrea Babicová