Jan Šurík

Diplomová práce

Spektrální trasování

Spectral Ray Tracing
Anotace:
Práce se zabývá metodou spektrálního sledování paprsků a jejím přínosem při syntetizování obrazů. Jsou představeny optické jevy a vlastnosti reálných materiálů závislé na vlnové délce světla. Praktická část se věnuje implementací jak pro CPU, tak i pro GPU s využitím NVIDIA OptiX SDK.
Abstract:
Thesis consults spectral ray tracing and its benefits toward synthetic image generation. Optical laws and wavelength dependant properties of materials are introduced. Practical part pursues implementation for both CPU and GPU, later using NVIDIA OptiX SDK.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Tomáš Fabián
  • Oponent: Jan Gaura

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita Ostrava

VŠB - Technická univerzita Ostrava

Fakulta elektrotechniky a informatiky

Magisterský studijní program / obor:
Informační a komunikační technologie / Informatika a výpočetní technika