Bc. Marie Tarantová

Diplomová práce

Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci

The opportunities and limits of implementation of internal personal marketing in a chosen organization
Anotace:
Práce s názvem Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci si klade za cíl odpovědět na hlavní výzkumnou otázku „Jaké jsou příležitosti a limity zavedení konceptu personálního marketingu ve vybrané organizaci v personálních činnostech přijímání a orientace pracovníků, hodnocení pracovníků a rozmisťování a propouštění pracovníků?“ Východisko pro samotný …více
Abstract:
The main aim of the thesis „The Opportunities and Limits of Implementation of Internal Personal Marketing in a Chosen Organization“ is to answer the research question „What are the opportunities and limits of the personnel marketing introduction within the selected company in the personnel recruitment and orientation activities, staff evaluation, deployment and dismissals?“ The basis for the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 6. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2015
  • Vedoucí: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
  • Oponent: Mgr. Roman Baláž, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií

Masarykova univerzita

Fakulta sociálních studií

Magisterský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Veřejná politika a lidské zdroje