Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci – Bc. Marie Tarantová
Bc. Marie Tarantová
Master's thesis
Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci
The opportunities and limits of implementation of internal personal marketing in a chosen organization
Abstract:
Práce s názvem Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci si klade za cíl odpovědět na hlavní výzkumnou otázku „Jaké jsou příležitosti a limity zavedení konceptu personálního marketingu ve vybrané organizaci v personálních činnostech přijímání a orientace pracovníků, hodnocení pracovníků a rozmisťování a propouštění pracovníků?“ Východisko pro samotný …moreAbstract:
The main aim of the thesis „The Opportunities and Limits of Implementation of Internal Personal Marketing in a Chosen Organization“ is to answer the research question „What are the opportunities and limits of the personnel marketing introduction within the selected company in the personnel recruitment and orientation activities, staff evaluation, deployment and dismissals?“ The basis for the research …moreKeywords
personální marketing interní personální marketing nástroje personálního marketingu přijímání a orientace pracovníků hodnocení pracovníků rozmisťování a propouštění pracovníků personnel marketing internal personnel marketing personnel marketing tools staff recruitment and orientation employees’ evaluation staff deployment and dismissal
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2015
Identifier:
https://is.muni.cz/th/sxlwo/
Thesis defence
- Date of defence: 17. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
- Reader: Mgr. Roman Baláž, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TARANTOVÁ, Marie. \textit{Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Social Studies. 2015. Available from: https://theses.cz/id/q52szt/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasaryk University
Faculty of Social StudiesMaster programme / field:
Social Policy and Social Work / Public Policy and Human Resources
Theses on a related topic
-
Vzdělávání a rozvoj zaměstnanců ve výrobním podniku
Jan Prokop -
Personální marketing v mezinárodní společnosti Erwin Quarder CZ s.r.o.
Klára Šutorková -
Personální marketing (vybraného podniku)
Vanda Kopecká -
Personální marketing Interstav Most s.r.o.
Marie Kosejková -
Personální marketing ve společnosti xy, a.s.
Kristýna Špačková -
Methods of recruitment and selection of employees
Artyom Mamayev -
Možnosti a omezení pro zavedení interního personálního marketingu v konkrétním podniku
Kateřina Součková -
Současná podoba prestižních filmových cen Oscar optikou politické korektnosti a dopad nového kodexu na výrobu, PR a marketing vítězných snímků
Emma Tomanová