Bc. Marie Tarantová

Master's thesis

Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci

The opportunities and limits of implementation of internal personal marketing in a chosen organization
Abstract:
Práce s názvem Příležitosti a limity pro zavádění interního personálního marketingu ve vybrané organizaci si klade za cíl odpovědět na hlavní výzkumnou otázku „Jaké jsou příležitosti a limity zavedení konceptu personálního marketingu ve vybrané organizaci v personálních činnostech přijímání a orientace pracovníků, hodnocení pracovníků a rozmisťování a propouštění pracovníků?“ Východisko pro samotný …more
Abstract:
The main aim of the thesis „The Opportunities and Limits of Implementation of Internal Personal Marketing in a Chosen Organization“ is to answer the research question „What are the opportunities and limits of the personnel marketing introduction within the selected company in the personnel recruitment and orientation activities, staff evaluation, deployment and dismissals?“ The basis for the research …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 6. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 17. 6. 2015
  • Supervisor: Mgr. Iveta Zelenková, Ph.D.
  • Reader: Mgr. Roman Baláž, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií