Základní principy CouchSurfingu a důvěra jako jeho nezbytná součást – Mgr. Bc. Kateřina Hörlová
Mgr. Bc. Kateřina Hörlová
Bachelor's thesis
Základní principy CouchSurfingu a důvěra jako jeho nezbytná součást
Basic Principles of CouchSurfing and Trust as its Essential Part
Abstract:
Bakalářská práce „Základní principy CouchSurfingu a důvěra jako jeho nezbytná část“ přibližuje podstatu a hlavní znaky dosud nepříliš prozkoumané oblasti CouchSurfingu ve spojení s důvěrou, bez které by jeho existence nebyla možná. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou CouchSurfingu, jeho bezpečnostními prvky a dále pak zkoumá pojmy jako je důvěra, předsudky, virtuální identita či komunikace …moreAbstract:
This Bachelor thesis entitled „Basic Principles of CouchSurfing and Trust As Its Essential Part“ clarifies the essence and main characteristics of this so far unresearched field of CouchSurfing, in conjunction with trust, without which its existence would not be possible. The theoretical part deals with the general characteristic of CouchSurfing, its security elements and then it further investigates …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.muni.cz/th/oyqou/
Thesis defence
- Date of defence: 14. 5. 2012
- Supervisor: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Reader: Mgr. Martina Hrdá, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Social and Free Time Education
Theses on a related topic
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Pedagogické aspekty bezpečné komunikace ve virtuálním prostoru
Bedřich Prokop -
Komunikace v projektovém managementu ve společnosti VALEO VÝMĚNÍKY TEPLA s.r.o.
Kateřina Čermáková -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Brandová komunikace ve virtuální realitě
Michael Nováček -
Komunikace a spolupráce ve virtuálním mezinárodním týmu
Marek Vít -
Komunikace a spolupráce ve virtuálních týmech v bankovní instituci
Johana Lhotáková -
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová