Základní principy CouchSurfingu a důvěra jako jeho nezbytná součást – Mgr. Bc. Kateřina Hörlová
Mgr. Bc. Kateřina Hörlová
Bakalářská práce
Základní principy CouchSurfingu a důvěra jako jeho nezbytná součást
Basic Principles of CouchSurfing and Trust as its Essential Part
Anotace:
Bakalářská práce „Základní principy CouchSurfingu a důvěra jako jeho nezbytná část“ přibližuje podstatu a hlavní znaky dosud nepříliš prozkoumané oblasti CouchSurfingu ve spojení s důvěrou, bez které by jeho existence nebyla možná. Teoretická část se zabývá obecnou charakteristikou CouchSurfingu, jeho bezpečnostními prvky a dále pak zkoumá pojmy jako je důvěra, předsudky, virtuální identita či komunikace …víceAbstract:
This Bachelor thesis entitled „Basic Principles of CouchSurfing and Trust As Its Essential Part“ clarifies the essence and main characteristics of this so far unresearched field of CouchSurfing, in conjunction with trust, without which its existence would not be possible. The theoretical part deals with the general characteristic of CouchSurfing, its security elements and then it further investigates …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/oyqou/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 5. 2012
- Vedoucí: PhDr. Denisa Denglerová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Martina Hrdá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Sociální pedagogika a volný čas
Práce na příbuzné téma
-
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Pedagogické aspekty bezpečné komunikace ve virtuálním prostoru
Bedřich Prokop -
Komunikace v projektovém managementu ve společnosti VALEO VÝMĚNÍKY TEPLA s.r.o.
Kateřina Čermáková -
Imaginativní geografie v české společnosti: Komunikace o evropské migrační krizi ve virtuálním prostoru sociální sítě
Pavel Doboš -
Brandová komunikace ve virtuální realitě
Michael Nováček -
Komunikace a spolupráce ve virtuálním mezinárodním týmu
Marek Vít -
Komunikace a spolupráce ve virtuálních týmech v bankovní instituci
Johana Lhotáková -
Dialogické vyučování a jeho přítomnost ve virtuálních hospitacích
Soňa Fejtl Svobodová