The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement – B.Sc. Trupeshkumar kanubhai Patel, BSc
B.Sc. Trupeshkumar kanubhai Patel, BSc
Diplomová práce
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Abstract:
This thesis explores the role of social media marketing in e-commerce and investigates the relationship between social media presence and customer engagement. The objective is to understand how social media marketing strategies can be utilized to enhance customer engagement and loyalty in the e-commerce industry. To achieve this, a mixed-methods approach is employed, combining a literature review with …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2024
- Vedoucí: Ing. Petr Benda, Ph.D.
- Oponent: Barbora Bendová, externi
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PATEL, Trupeshkumar kanubhai. \textit{The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/q57s6v/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program:
Informatics
Práce na příbuzné téma
-
Customer Experience
Matej Sršeň -
Customer Prefferences Towards Online Food Delivery Services
Olesia Hlushchenko -
Social Media Marketing
Nia Todua -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Social Media Marketing
Truc Pham Thanh -
Social Media Marketing
Anemilia Sobalvarro -
The impact of social media marketing on brand loyalty
Nirmmal Thekkummalayil Kunjumon -
Social Media Marketing
Md Zakaria Chowdhury Risart
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Mach, J.
28. 3. 2024