Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybrané společnosti – Bc. Veronika Halámková
Bc. Veronika Halámková
Diplomová práce
Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybrané společnosti
Use marketing tools support sale in selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů podpory prodeje – motivace k prodeji. V teoretické části jsou popsány nástroje a cíle podpory prodeje. Analytická část je zaměřena na daný podnik, kde pomocí dotazníkového průzkumu zjistí, zda odběratelé využívají podporu prodeje. Ze získaných poznatků se navrhne řešení.Abstract:
This thesis focuses on the use of marketing tools support Sales - motivation to sell. The theoretical part describes the tools and objectives of sales promotion. The analytical part is focused on the enterprise, where through a questionnaire survey found that consumers used sales support. The findings suggest a solution.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/wikc3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
- Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
- Oponent: Ing. Mário Ševčík
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Nikola Kubátová -
Analýza stávající marketingové komunikace vybraného podniku
Kristýna Řondíková -
Marketingové aktivity v segmentu B2B
Veronika Ničová -
Marketingový mix společnosti Marks & Spencer
Beránková Beránková -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketingový mix České spořitelny
Denis Jasiok -
Marketingový mix letecké údržbové organizace
Čeganová Čeganová -
Marketingový mix hokejového klubu HC Vítkovice Ridera
Veronika Štefková