Bc. Veronika Halámková

Diplomová práce

Využití marketingových nástrojů podpory prodeje ve vybrané společnosti

Use marketing tools support sale in selected company
Anotace:
Diplomová práce je zaměřena na využití marketingových nástrojů podpory prodeje – motivace k prodeji. V teoretické části jsou popsány nástroje a cíle podpory prodeje. Analytická část je zaměřena na daný podnik, kde pomocí dotazníkového průzkumu zjistí, zda odběratelé využívají podporu prodeje. Ze získaných poznatků se navrhne řešení.
Abstract:
This thesis focuses on the use of marketing tools support Sales - motivation to sell. The theoretical part describes the tools and objectives of sales promotion. The analytical part is focused on the enterprise, where through a questionnaire survey found that consumers used sales support. The findings suggest a solution.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 5. 2013
  • Vedoucí: Ing. Klára Mrkosová
  • Oponent: Ing. Mário Ševčík

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting

Akademie Sting

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management