Soňa ŠTĚPNIČKOVÁ

Bakalářská práce

Personální marketing v podnikové praxi

Personal marketing in company practice
Anotace:
Bakalářská práce na téma personální marketing v podnikové praxi má dvě části: teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou vysvětleny a popsány pojmy, které souvisí s personálním marketingem, jako jsou: cíle personálního marketingu, personální marketing interní a externí, získávání zaměstnanců a motivace zaměstnanců. Dále je blíže popsán význam pojmu employer branding a uvedené jsou také trendy …více
Abstract:
The bachelor thesis on the topic HR marketing in business is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part explains and describes terms related to HR marketing, such as: the goals of HR marketing, internal and external HR marketing or recruitment and employee motivation. Furthermore, the thesis describes the meaning of employer branding into more detail as well as introduces …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŠTĚPNIČKOVÁ, Soňa. Personální marketing v podnikové praxi. Cheb, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností