Tvorba pozice nové značky na trhu v oděvním průmyslu – Jakub Suchomel
Jakub Suchomel
Bachelor's thesis
Tvorba pozice nové značky na trhu v oděvním průmyslu
Creating Position of New Brand in Clothing Industry
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2011
Accessible from:: 31. 3. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 24. 5. 2011
- Supervisor: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Suchomel, Jakub. Tvorba pozice nové značky na trhu v oděvním průmyslu. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights