Tvorba pozice nové značky na trhu v oděvním průmyslu – Jakub Suchomel
Jakub Suchomel
Bachelor's thesis
Tvorba pozice nové značky na trhu v oděvním průmyslu
Creating Position of New Brand in Clothing Industry
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zverejniť od: 31. 3. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2011
- Vedúci: Ing. Mgr. Renáta PAVLÍČKOVÁ
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Suchomel, Jakub. Tvorba pozice nové značky na trhu v oděvním průmyslu. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 31. 03. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 31. 3. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian College Olomouc
Moravian College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Názov
Vložil
Vložené
Práva