How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy. – Fabiana Carrasco Cueto
Fabiana Carrasco Cueto
Bachelor's thesis
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
Jak se digitální marketing vyvinul během pandemie COVID-19 v důsledku sedavého spotřebitele? Se zaměřením na strategii digitální marketingové komunikace.
Abstract:
Globální pandemie Covid-19 přinesla rychlé a nečekané změny ve zvycích, způsobech života, způsobech nakupování a mnoha dalších věcech. Kvůli těmto změnám se společnosti musely znovu objevit a rychle pochopit nové trendy a chování spotřebitelů, aby mohly vytvářet efektivní strategie marketingové komunikace. Tato práce si klade za cíl definovat nové techniky digitálního marketingu ve fast fashion průmyslu …moreAbstract:
The global Covid-19 pandemic brought fast and unexpected changes in habits, ways of living, ways of shopping, among many other things. Due to these changes companies had to reinvent themselves and rapidly understand the new trends and behavior of consumers to make effective marketing communication strategies. This thesis aims to define the new digital marketing techniques in the fast fashion industry …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 9. 12. 2022
Identifier:
https://vskp.vse.cz/eid/88285
Thesis defence
- Date of defence: 16. 1. 2023
- Supervisor: Andrea Escobar Rios
- Reader: Yadira Ixchel Pantoja
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
CARRASCO CUETO, Fabiana. \textit{How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2022. Available from: https://theses.cz/id/q5n8k5/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/88285
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme:
International Business
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Analýza vlivu internetu a digitální technologie na spotřebitelské chování seniorů nad 65 let
Sabina Kárpátiová -
Spotřebitelské chování na trhu digitálních obchodů s hrami
Martin Onderka -
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Tomáš Nevídal -
Analýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelské chování studentů
Taisiia Petrova -
Analýza vlivu digitální technologie na chování vybrané skupiny spotřebitelů
Eliška Zavadilová -
Vliv Covidu- 19 na marketingovou komunikaci a spotřebitelské chování v segmentu luxusních značek
Ekaterina Čistova -
Módní ikony a jejich vliv na spotřebitelské chování: Historická analýza a současný marketingový přístup
Linda Kratochvílová