Ing. Jan Srb

Master's thesis

Realizace komunikační strategie z pohledu reklamní agentury

Strategy of Communication with Customer in Advertising Agency
Abstract:
Anotace Autor: Bc. Jan Srb Název: Realizace komunikační strategie z pohledu reklamní agentury Diplomová práce se zabývá propagační kampaní a vysvětluje ji na příkladu konkrétní kampaně pro firmu Fujifilm. Definuje základní související termíny, představuje strukturu reklamní agentury a její fungování, popisuje jednotlivé kroky reklamní kampaně od úvodního zadání po realizaci.
Abstract:
Annotation Author: Bc. Jan Srb Title: Strategy of communication with customer in advertising agency The Graduation thesis covers promotion campaign and provides an explanation of it based on a particular campaign for Fujifilm company. It defines basic related terms, introduces the structure of an advertising company and its operation, describes individual steps of a promotion campaign from assignment …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 5. 2009

Thesis defence

  • Date of defence: 26. 5. 2009
  • Supervisor: Ing. Emil Vrana
  • Reader: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Akademie Sting

Sting academy

Master programme / field:
Economy and Management / Business Economy and Management

Theses on a related topic

All theses