Politiky a strategie zlepšování kvality ovzduší v metropolitních oblastech – Bc. Dominika Vejmelková
Bc. Dominika Vejmelková
Master's thesis
Politiky a strategie zlepšování kvality ovzduší v metropolitních oblastech
Policies and strategies for improving air quality in metropolitan areas
Abstract:
Cílem této diplomové práce je identifikovat, analyzovat a komparovat jaké politiky a strategie zvolily nejen tuzemské, ale i zahraniční metropolitní oblasti v Evropské unii za účelem zlepšování kvality ovzduší. Taktéž uskutečnění rešerše opatření na snížení znečišťujících látek v ovzduší s cílem zjištění dat vhodných pro komparaci v rámci všech metropolitních územích a identifikaci aspektů, které mohou …moreAbstract:
The aim of this thesis is to identify, analyse and compare which policies and strategies not only domestic but also foreign metropolitan areas in the European Union have chosen in order to improve air quality. Also, a re-search of measures to reduce air pollutants to identify data suitable for comparison within all metropolitan areas and identify aspects that may affect air quality. Theoretical backgrounds …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 5. 2023
Identifier:
https://is.muni.cz/th/r715p/
Thesis defence
- Date of defence: 20. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Dominika Tóthová, Ph.D.
- Reader: Ing. Michal Struk, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
VEJMELKOVÁ, Dominika. \textit{Politiky a strategie zlepšování kvality ovzduší v metropolitních oblastech}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2023. Available from: https://theses.cz/id/q5yq5x/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / field:
Regional Development / Tourism
Theses on a related topic
-
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společností s návrhem na zlepšení
Sofia Popravko -
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Sofia Popravko -
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Veronika Esslerová