Politiky a strategie zlepšování kvality ovzduší v metropolitních oblastech – Bc. Dominika Vejmelková
Bc. Dominika Vejmelková
Master's thesis
Politiky a strategie zlepšování kvality ovzduší v metropolitních oblastech
Policies and strategies for improving air quality in metropolitan areas
Anotácia:
Cílem této diplomové práce je identifikovat, analyzovat a komparovat jaké politiky a strategie zvolily nejen tuzemské, ale i zahraniční metropolitní oblasti v Evropské unii za účelem zlepšování kvality ovzduší. Taktéž uskutečnění rešerše opatření na snížení znečišťujících látek v ovzduší s cílem zjištění dat vhodných pro komparaci v rámci všech metropolitních územích a identifikaci aspektů, které mohou …viacAbstract:
The aim of this thesis is to identify, analyse and compare which policies and strategies not only domestic but also foreign metropolitan areas in the European Union have chosen in order to improve air quality. Also, a re-search of measures to reduce air pollutants to identify data suitable for comparison within all metropolitan areas and identify aspects that may affect air quality. Theoretical backgrounds …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/r715p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2023
- Vedúci: Ing. Dominika Tóthová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Michal Struk, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VEJMELKOVÁ, Dominika. \textit{Politiky a strategie zlepšování kvality ovzduší v metropolitních oblastech}. Online. Diplomová práca. Brno: Masarykova univerzita, Faculty of Economics and Administration. 2023. Dostupné z: https://theses.cz/id/q5yq5x/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationMaster programme / odbor:
Regional Development / Tourism
Práce na příbuzné téma
-
Návrh marketingové komunikace značky Syoss v segmentu barev na vlasy s cílením na generaci Z na českém trhu
Anna Suchá -
Marketingová strategie značky Cerave na českém trhu, návrhy na zlepšení
Eva Rojíková -
Marketingová strategie společnosti Prusa Research (s ohledem na expanzi na německý trh)
Tomáš Hampl -
Komunikační strategie a image značky Persil na českém trhu z pohledu udržitelnosti, návrhy na zlepšení
Veronika Gabrielová -
Návrh na zlepšení obchodní strategie dopravní firmy
Hana Plzáková -
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společností s návrhem na zlepšení
Sofia Popravko -
Analýza současné strategie vybrané coworkingové společnosti na Ukrajině a porovnání s vybranou českou coworkingovou společnosti s návrhem na zlepšení
Sofia Popravko -
Marketingová komunikační strategie a návrhy na zlepšení ve vybrané společnosti
Veronika Esslerová