Martina Korecká

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace v MF a MOM

Analysis of a Marketing Communication in MF and MOM
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analyzovat a zhodnotit nástroje marketingové komunikace, používané v Muzeu fotografií a moderních obrazových médií v Jindřichově Hradci, jimiž je oslovována veřejnost. Na základě zjištěných údajů jsou doporučena možná řešení pro zlepšení komunikačního mixu konkrétní organizace. Práce dále navrhuje možnost využití festivalu fotografií ke zviditelnění subjektu.
Abstract:
The aim of this bachelor's thesis is to analyse and evaluate marketing communication tools, used by the Museum of Photography and Modern Visual Media in Jindřichův Hradec, which the public is addressed by. On the basis of the findings there are recommended possible solutions for the improvement of the communication mix of the certain organization. The thesis suggests another possibility of the use …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2015
  • Vedoucí: Taťána Hajdíková
  • Oponent: Michal Novák

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44823