Analýza zahraničních zastoupení CzechTourism a jejich přínos pro cestovní ruch České republiky – Petra Gaierová
Petra Gaierová
Diplomová práce
Analýza zahraničních zastoupení CzechTourism a jejich přínos pro cestovní ruch České republiky
Analysis of CzechTourism foreign offices and their contribution to the tourism industry of the Czech Republic
Anotace:
Cílem diplomové práce je zhodnocení činnosti zahraničních zastoupení agentury CzechTourism v propagaci České republiky jako ideální destinace cestovního ruchu na zahraničních trzích. Práce se zabývá vymezením destinace cestovního ruchu, jejím řízení z pozice národní turistické organizace a dále marketingovými aktivitami zahraničních zastoupení CzechTourism především z pohledu využití komunikačních …víceAbstract:
The aim of the diploma thesis is to evaluate the activities of the foreign offices of the CzechTourism agency in promoting the Czech Republic as an ideal tourist destination in foreign markets. The thesis defines the tourist destination and it´s management, the national tourist organizations and the marketing activities and communication tools used by the foreign offices. The last part of the thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 9. 2015
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/50099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2016
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Markéta Vogelová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/50099
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Movie-induced tourism. Analysis of benefits and challenges for destination marketing and development
Daria Kireeva -
Destination Marketing: Promoting Cappadocia in terms of heritage and culture
Zeynep Çizmeci -
Influenceři a destinační marketing
Michaela Baletková -
Marketingový význam prezentácie umenia vo verejnom priestore štatutárneho mesta Brna
Alexandra Murdzová -
Organizování velké sportovní akce
Lucie Kubíková -
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Analýza image a percepce hlavního města Prahy jako turistické destinace v zahraničních médiích
Florian Vinařský -
Zážitková turistika jako nástroj rozvoje destinace
Dominika Horová