Využití 3D animačních a modelovacích prostředí k vytvoření interaktivního výukového programu – Daniel HORÁK
Daniel HORÁK
Bakalářská práce
Využití 3D animačních a modelovacích prostředí k vytvoření interaktivního výukového programu
Utilization of 3D animation and modeling environments for creating an interactive learning program
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá porovnáním dvou modelovacích aplikací, z hlediska použitelnosti při vytváření 3D modelů počítačových komponent a napájecích a datových kabelů. Porovnávanými aplikacemi jsou placená aplikace Autodesk Maya a volně šiřitelná aplikace Blender. V práci je popsán správný postup skládání osobního počítače a jsou popsány základní funkce a editor aplikace Unity. Práce se také …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the comparison of two modelling applications according to applicability when creating 3D models of computer components and supply and data cables. The compared applications are the Autodesk Maya application and the free application Blender. The bachelor thesis is centred on the accurate method of assembling personal computer and there are described the basic functions …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Pavel Kuba
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
HORÁK, Daniel. \textit{Využití 3D animačních a modelovacích prostředí k vytvoření interaktivního výukového programu}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Přírodovědecká fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/q63qlp/.
Jak správně citovat práci
HORÁK, Daniel. Využití 3D animačních a modelovacích prostředí k vytvoření interaktivního výukového programu. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Aplikovaná informatika / Informační systémy
Práce na příbuzné téma
-
Environmentální výukový program „Hospodářská zvířata – nedílná součást našeho života“ pro žáky 4. a 5. ročníku základní školy
Monika Střítežská -
Environmentální výukový program pro předškolní děti
Maria Staňková -
Radioaktivní odpady a uvolňování radioaktivních látek do životního prostředí (výukový program)
Jan NOVÁK -
Radioaktivní odpady a uvolňování radioaktivních látek do životního prostředí(výukový program)
Jan NOVÁK -
Kdo jsem já a kdo jsi ty: Výukový program zaměřený na problematiku Downova syndromu inspirovaný literární předlohou
Alexandra Volná -
Koncept 3D animace a role producenta při tvorbě 3D animovaného filmu
Daniil Nenashev -
3D hra v engine Unity 3D
Jan Krejčí -
Výuka 3D grafiky v prostředí základní školy
Petr Klimeš