Trendy vývoje českého mediálního trhu po roce 1990 – Ing. Radek Holubík
Ing. Radek Holubík
Diplomová práce
Trendy vývoje českého mediálního trhu po roce 1990
Trends of the Czech media market after 1990
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá vývojem tiskové trhu po roce 1990. Česká republika náležela do postkomunistické oblasti, kde byla mediální struktura ovládaná státem. Po roce 1989 se mění struktura státu, a dochází k přechodu od konceptu autoritářského režimu k režimu liberálně demokratickému, média získávají svobodu a volnost. Proces přeměny se nazývá transformace, která je zde podrobně rozebrána, její …víceAbstract:
This thesis deals with the development of the print market after 1990. Czech Republic belonged to the post-communist region, where the structure of the media controlled by the state. After 1989, the changing structure of the state, and the transition from the concept of the authoritarian regime after regime of liberal democracy, media freedom and gain freedom. The conversion process is called transformation …víceKlíčová slova
mediální trh multimédia internet legislativní přeměna privatizace transformace koncentrace vlastnictví placené noviny bezplatné noviny časopisy internetové zpravodajské portály vydavatelské domy zahraniční investoři media market legislative change privatization transformation concentration of ownership paid newspapers free newspapers magazines Internet news portals publishing houses foreign investors
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/n300r/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vertikální členění textu v internetové publicistice
Nikola BRABCOVÁ -
Analýza mediální kampaně MeToo v textech internetového zpravodajského portálu iDNES.cz
Natalie MÁCHOVÁ -
Kritická diskurzivní analýza aplikovaná na téma "pamlskové" vyhlášky (na materiálu vybraných článků internetového zpravodajského portálu iDNES.cz)
Šárka HAMRUSOVÁ -
Management zpravodajského internetového portálu
Jana Vágnerová -
Rizikové jevy internetové komunikace - teorie problematiky a případová studie mediálních sdělení
Denisa Janotová -
The Effect of Ownership Structure on Corporate Financial Performance
Emir Skejovic -
The Effect of Ownership Structure on Corporate Financial Performance in the Czech Republic
Aung Myo Thet