Vojtěch Doležal

Bachelor's thesis

A Marketing Mix Analysis of a Selected Company

A Marketing Mix Analysis of a Selected Company
Abstract:
This bachelor's thesis is focused on the analysis of the marketing mix of photographic and kinematic services of the selected company. The thesis is divided into two parts, a theoretical and a practical part. The theoretical part describes and summarises basic terms which are connected with the marketing mix and subsequently the internal environment of the company, the external environment of the company …more
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingového mixu vybrané společnosti, která poskytuje fotografické a kinematické služby. Práce byla rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. V teoretické části byly na základě literární rešerše popsány a následně shrnuty základní pojmy, které souvisí s marketingovým mixem a následně s vnitřním, vnějším a mezoprostředím společnosti. Cílem praktické …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jiří Bejtkovský, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Doležal, Vojtěch. A Marketing Mix Analysis of a Selected Company. Zlín, 2019. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Humanities

Bachelor programme / field:
Philology / English for Business Administration