Triple Bottom Line a jeho aplikace u leteckých společností – Bc. Lucie Váchová
Bc. Lucie Váchová
Diplomová práce
Triple Bottom Line a jeho aplikace u leteckých společností
Triple Bottom Line and its application at airlines
Anotace:
Předmětem práce „Triple Bottom Line a jeho aplikace u leteckých společností“ je výzkum vybraných leteckých společností a jejich reportů zahrnující pilíře triple bottom line. Cílem práce je zhodnocení a zjištění, jakým způsobem osm vybraných světových leteckých společností reportuje své výsledky v rámci kontextu triple bottom line. První část práce je věnována rešerši teoretických poznatků o triple …víceAbstract:
The subject of the thesis 'Triple Bottom Line and Its Application at Airlines' is an analysis of airlines and their sustainability reports consisted of three pillars of the concept triple bottom line. The aim of this work is assessment of non-financial reporting in the context of triple bottom line applied on selected eight international airlines. The first part of the thesis includes theoretical research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/vbua7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2019
- Vedoucí: doc. Ing. Alena Klapalová, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Radoslav Škapa, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Evaluation of the company's performance on the basis of financial statements
Azamat Iskandirov -
Global aviation alliances: An effect of cooperation on individual performance of airlines
Mikhail Vasilyev -
Dopady fúzí leteckých společností na tržní strukturu osobní letecké dopravy v Evropě
Nikola Naňáková -
Triple Bottom Line odpovědnost a kupní chování spotřebitelů
Štěpánka Jakubcová