Kateřina Horná

Bakalářská práce

Regulace a autoregulace reklamy

Regulation and autoregulation of advertisement
Anotace:
Tématem této bakalářské práce je Regulace a autoregulace reklamy. Tato práce je pojata hlavně z historického hlediska, které je posléze srovnáno s aktuálním stavem v České republice. V první části je obecně charakterizována reklama a její právní formy. Další část je věnována právě historii a jejím zásadním bodům (zákonům), které se regulace reklamy týkaly. Poslední část nabízí pohled na současný stav …více
Abstract:
The topic of this bachelor’s dissertation is Regulation and Autoregulation of Advertisement. This work has been conceived mainly from a historical perspective, which is then compared with the current situation in the Czech Republic. The first part is generally characterized by advertising and legal form. Another section is devoted to the history and the crucial points (laws) that relate to the regulation …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedoucí: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Vysoká škola hotelová v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách