Kateřina Horná

Bachelor's thesis

Regulace a autoregulace reklamy

Regulation and autoregulation of advertisement
Anotácia:
Tématem této bakalářské práce je Regulace a autoregulace reklamy. Tato práce je pojata hlavně z historického hlediska, které je posléze srovnáno s aktuálním stavem v České republice. V první části je obecně charakterizována reklama a její právní formy. Další část je věnována právě historii a jejím zásadním bodům (zákonům), které se regulace reklamy týkaly. Poslední část nabízí pohled na současný stav …viac
Abstract:
The topic of this bachelor’s dissertation is Regulation and Autoregulation of Advertisement. This work has been conceived mainly from a historical perspective, which is then compared with the current situation in the Czech Republic. The first part is generally characterized by advertising and legal form. Another section is devoted to the history and the crucial points (laws) that relate to the regulation …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2013
  • Vedúci: prof. PhDr. Libor Pavera, CSc.
  • Oponent: Ing. Jan Mastný

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová v Praze

Institute of Hospitality Management in Prague

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry