Ing. Jakub Janoušek, MBA

Bachelor's thesis

Přínos implementace direkt marketingu zákazníkům i společnosti RATUS SUM PRAGUE

The contribution of direct marketing implementation to the customers and company RATUS SUM PRAGUE
Abstract:
Pro porozumění nástrojů a metod přímého marketingu tato bakalářská práce popisuje ve své Teoretické části jeho formy, jeho charakteristiku a vztahy v rámci marketingového mixu. Nástroje a metody přímého marketingu jsou zde specifikovány v uceleném přehledu. Cílem této části práce je poukázat na kladné i negativní stránky užití marketingových nástrojů a metod. V praktické části jsou na případové studii …more
Abstract:
For understanding the tools and methods of direct marketing this bachelor thesis describes in the theoretical part its forms, characteristics and its relations in terms of marketing mix. Instruments and methods of direct marketing are specified in a comprehensive overview. Aim of this section is to point out both positive or negative aspects of applied marketing tools and methods. In the practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 5. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Petr Váňa
  • Reader: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní