Bc. Štefan Sitáni

Bakalářská práce

Persuaze a jazyk reklamy: Analýza tiskových reklamních textů

Persuasion and the Language of Advertising: An Analysis of Print Advertising Texts
Anotace:
Tato bakalářská diplomová práce se zaměřuje na analýzu vybraných reklamních textů z jazykového hlediska a pokouší se prozkoumat verbální i neverbální prostředky, kterými reklamní texty dosahujú persuazivní účinek. Práce zkoumá devět reklamních textů získaných přímo z časopisů a internetu s cílem nalezení persuazivních prostředků v nich použitých.
Abstract:
This bachelor's thesis focuses on analyzing advertisements from a linguistic point of view and attempts to look into the means, both verbal and non-verbal, that advertising uses to achieve its persuasive effect. The thesis analyzes nine examples of printed advertising retrieved from magazines and online in order to uncover some of the persuasive devices and strategies implemented in them.
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 9. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Jitka Vlčková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta