Analýza spokojenosti občanů s rozvojem obce – Roman Švrček
Roman Švrček
Bakalářská práce
Analýza spokojenosti občanů s rozvojem obce
Analysing Citizen Satisfaction with Their Community Development
Anotace:
Podstatou této práce je provedení marketingového průzkumu v obci Lípa. Cílem průzkumu je pomocí dotazníkového šetření zjistit spokojenost občanů v obci, se současnou situací obce, s vybudovanými projekty a budoucími plány obce. V první části je čtenář zasvěcen do prostředí, kde průzkum probíhá, což obnáší charakterizování obce od její historie až po současnost. V další teoretické části je detailně …víceAbstract:
The essence of this thesis is the realization of a marketing research in the Lípa village. The aim of the research is to get information from village’s inhabitants by using a questionnaire. These information are about the satisfaction of village’s inhabitants, their satisfaction with the current situation in the village, with project built up in the village and also with future plans of the village …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/98332
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2012
- Vedoucí: Markéta Rolčíková
- Oponent: Adrian W. Šaroch
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS) se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB - Technická univerzita OstravaVŠB - Technická univerzita Ostrava
Hornicko-geologická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Nerostné suroviny / Informační a systémový management
Práce na příbuzné téma
-
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
Christian Hitz -
Analýza spokojnosti zákazníka firmy B. O. S. {--} Plast, s. r. o.
Barbora OBEŠLOVÁ -
Marketingový mix ATV shop, s. r. o.
Michaela Jesenská -
Marketingový mix ve společnosti Crocodille ČR, spol. s r.o. jako zdroj konkurenční výhody
Petronela Eliášová -
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
Karolína Vaňková -
Marketingový výzkum trhu bezlaktózových potravin; Marketing research of lactose-free foods
Simona Valášková -
Application of Natural language processing to enhance qualitative research used for marketing
Poj Nuangniyom Netsiri -
Personální marketing ve vybrané organizaci
Pavel Jiran