Fenomén demetrikace sociálních sítí – Bc. Barbora Schreiberová
Bc. Barbora Schreiberová
Bakalářská práce
Fenomén demetrikace sociálních sítí
The phenomenon of demetrication of social media
Abstract:
The bachelor thesis focuses on visible metrics of social media and on the possibility of hiding them. This work provides description of public social media metrics in the context of a quantified world, and at the same time, it provides description of the term demetrication, with which we work. It clarifies psychological reasons behind the formation of this phenomenon, further it describes the current …víceAbstract:
Bakalárska práca pojednáva o viditeľných metrikách sociálnych sietí a o ich možnom skrývaní. Zaoberá sa popisom verejných metrík v kontexte kvantifikovaného prostredia, a zároveň prináša výklad termínu demetrikácia, s ktorým pracuje. Objasňuje psychologické dôvody za vznikom tohto javu, popisuje aktuálnu situáciu a pokroky v tejto oblasti. V závere načrtáva ako by mohlo skrývanie verejných metrík sociálnych …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2020
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/rcxa3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2020
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Marek
- Oponent: RNDr. Michal Černý
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Informační studia a knihovnictví / Informační studia a knihovnictví
Práce na příbuzné téma
-
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
Michail Tsikerdekis -
UniStudy organization profile on social networking sites
Arina Troyan -
Využitie sociálnych sietí pre Competitive Intelligence v oblasti fitness centier
Nicole Gross -
Analýza českého futbalu z obsahu sociálnych sietí
Martin Zálepa -
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
Trupeshkumar kanubhai Patel -
Study on the Role of Social Media Media in Brand Communication at Royad Global, Kakat Impex Pvt. Ltd
Sarath Thulaseedharan Mallika -
Analysis of the efficiency of social media for the marketing campaign in a company
Valeriia Malakhovskaia -
Social Media Strategy Creation for Selected Company
Maksym Zhohlo