Ing. Dominika Kučerová

Diplomová práce

International marketing communication

International marketing communication
Anotace:
Cílem práce je navrhnout doporučení pro komunikační strategii video marketingu ve společnosti iShopping Inc. působící na B2B trhu. Literární rešerše se zabývá marketingovou komunikací na B2B trhu a vlivy mezinárodních trhů na marketingovou komunikaci. Praktická část se zaměřuje na vyobrazení a porovnání interkulturních specifik videí využívaných společností iShopping Inc. ve Velké Británii a Spojených …více
Abstract:
The aim of the thesis is to suggest recommendations for the communication strategy of video marketing in iShopping Inc. operating in the B2B market. The literature review deals with marketing communications in the B2B market, and the influences of international markets on marketing communication. The practical part focuses on depicting and comparing intercultural specifics of videos utilised by iShopping …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 1. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 2. 2023
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta