Ing. Dominika Kučerová

Master's thesis

International marketing communication

International marketing communication
Abstract:
Cílem práce je navrhnout doporučení pro komunikační strategii video marketingu ve společnosti iShopping Inc. působící na B2B trhu. Literární rešerše se zabývá marketingovou komunikací na B2B trhu a vlivy mezinárodních trhů na marketingovou komunikaci. Praktická část se zaměřuje na vyobrazení a porovnání interkulturních specifik videí využívaných společností iShopping Inc. ve Velké Británii a Spojených …more
Abstract:
The aim of the thesis is to suggest recommendations for the communication strategy of video marketing in iShopping Inc. operating in the B2B market. The literature review deals with marketing communications in the B2B market, and the influences of international markets on marketing communication. The practical part focuses on depicting and comparing intercultural specifics of videos utilised by iShopping …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 1. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 2. 2023
  • Supervisor: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Ondřej Částek, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta