Analýza propagace cestovní kanceláře – Jana Pechníková
Jana Pechníková
Bakalářská práce
Analýza propagace cestovní kanceláře
Analysis of promotion of travel agency
Anotace:
Bakalářská práce je věnována analýze propagace Cestovní kanceláře Fischer. Nejprve jsou vymezeny základní pojmy, které se v práci vyskytují. Je definován pojem cestovní ruch, poté je vymezen rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou. Dále je v práci pojednáno o pojmu marketing. Následující kapitola se řadí již mezi praktickou část bakalářské práce. Je zde popsán profil Cestovní kanceláře …víceAbstract:
Bachelor thesis is dedicated to the promotion of the travel agency Fischer. First, the basic terms are specified. The term "tourism" is defined, then the difference between travel agency and travel agent is specified. The term "marketing" is also discussed in the bachelor thesis. The next chapter belongs to the practical part of this thesis. The profile of travel agency Fischer, its development and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 9. 2009
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/20892
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2010
- Vedoucí: Zdenka Petrů
- Oponent: Jan Herget
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/20892
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch a regionální rozvoj
Práce na příbuzné téma
-
Komunikace a propagace cestovní kanceláře ITS Billa Travel na Facebooku
Magdalena Vencová -
Zefektivnění propagace cestovní kanceláře ATLAS Adria s.r.o
Kateřina Smolíková -
Propagace cestovní kanceláře na Internetu
Martina Rosenkrancová -
Porovnání zájezdů vybraných cestovních kanceláří a jejich propagace
Kristián Koukal -
Projekt podpory propagace cestovní kanceláře Ancora
Klára KONUPČÍKOVÁ -
Produktová analýza vybrané cestovní kanceláře
Nikola Kokyová -
Využití e-marketingu v propagaci vybraného subjektu cestovního ruchu
Monika Niklová -
The Promotion of Selected European Travel Destinations in British and American Press: A Linguistic Analysis
Veronika Klimšová