Michal Koutňák

Master's thesis

Pozice Škoda Auto a.s. na světových trzích a její růstová strategie

Position of Škoda Auto a.s. in the world markets and its growth strategy
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá novou růstovou strategií společnosti Škoda Auto a.s., která má za cíl navýšit prodeje na více než 1,5 mil. vozů ročně do roku 2018. Tato růstová strategie je postavena na čtyřech pilířích: prodej vozů vyšší než 1,5 milionu zaměřený na trhy EU a RIC, profitabilita a finanční síla, strategické zaměření na poměr ceny/hodnoty, praktičnost a prostornost a nakonec špičkový zaměstnavatel …viac
Abstract:
The diploma thesis deals with a new growth strategy of the company Škoda Auto a.s., which aims to increase sales to over 1.5 mil. cars a year by the year 2018. This growth strategy is based on four pillars: sales over 1.5 million vehicles targeting on EU and RIC-markets, profitability and financial strength, strategic "spearhead" focused on price/value, practicality and spaciousness and eventually …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
  • Vedúci: Milan Vošta
  • Oponent: Michal Kadera

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/44455