Pozice Škoda Auto a.s. na světových trzích a její růstová strategie – Michal Koutňák
Michal Koutňák
Diplomová práce
Pozice Škoda Auto a.s. na světových trzích a její růstová strategie
Position of Škoda Auto a.s. in the world markets and its growth strategy
Anotace:
Diplomová práce se zabývá novou růstovou strategií společnosti Škoda Auto a.s., která má za cíl navýšit prodeje na více než 1,5 mil. vozů ročně do roku 2018. Tato růstová strategie je postavena na čtyřech pilířích: prodej vozů vyšší než 1,5 milionu zaměřený na trhy EU a RIC, profitabilita a finanční síla, strategické zaměření na poměr ceny/hodnoty, praktičnost a prostornost a nakonec špičkový zaměstnavatel …víceAbstract:
The diploma thesis deals with a new growth strategy of the company Škoda Auto a.s., which aims to increase sales to over 1.5 mil. cars a year by the year 2018. This growth strategy is based on four pillars: sales over 1.5 million vehicles targeting on EU and RIC-markets, profitability and financial strength, strategic "spearhead" focused on price/value, practicality and spaciousness and eventually …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 10. 2013
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/44455
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2015
- Vedoucí: Milan Vošta
- Oponent: Michal Kadera
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/44455
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Growth strategy of S-ABROAD company
Ramil Khamidullin -
Business plan: Growth strategy of a propeller's producer
Tomáš Mejzlík -
Evropská strategie růstu - Evropa 2020
Ludvík Paseka -
Transformace podniků v kontextu strategie růstu
Klára Dohnálková -
Organization Culture and Growing Strategy in Multinational Corporations
Yuchen Si -
Sledování strategie růstu a řešení problémů růstu vybrané společnosti
Nikita Sheikin -
Analysis of international market strategy and growth opportunities for the garment industry in Bulgaria : a case applied to C&A
Raphael Bonhomme -
Strategie růstu společnosti Sportegy Futures s.r.o.
Barbora Vopičková