International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market – Aneta MAJNUŠOVÁ
Aneta MAJNUŠOVÁ
Bachelor's thesis
International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market
International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market
Abstract:
Fresh university graduates have a difficult position in the labour market. If they hadn?t worked during their studies and therefore have no previous experience, most employers are not interested in hiring them. Students who are aware of this fact from the beginning of their studies can avoid finding themselves in a similar situation. This work deals with one of the possibilities how to gain the important …moreAbstract:
Čerství absolventi vysokých škol mají na trhu práce nesnadnou pozici. Pokud v průběhu studia nepracovali a nemají tudíž žádné zkušenosti z praxe, většina zaměstnavatelů o ně nejeví zájem. Studenti, kteří jsou si této skutečnosti vědomi již od začátku studia, se však do podobné situace nemusí nikdy dostat. Tato práce se zabývá jednou z možností, jak tolik potřebnou praxi získat již při studiu, a to …more
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 5. 2011
Accessible from:: 19. 5. 2011
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2011
- Supervisor: Joseph Ference, Dr.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MAJNUŠOVÁ, Aneta. \textit{International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market}. Online. Bachelor's thesis. Olomouc: Palacký University Olomouc, Philosophical Faculty. 2011. Available from: https://theses.cz/id/q7414x/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
MAJNUŠOVÁ, Aneta. International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2011
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2011 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / field:
Philology / English and Applied Economics
Theses on a related topic
-
Změna systému motivace členů mezinárodní studentské organizace AIESEC
Táňa Nevrklová -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová -
Návrh reportingu strategie vůči zájmovým skupinám studentské organizace ESN VSE Prague
Dita Janáčková -
Volnočasové organizace dětí a mládeže ruské emigrace v meziválečném Československu na podkladech dobového periodického tisku
Petra ŠRÁMKOVÁ -
Motivace členů studentské neziskové organizace a jejich vztah k ní
Lucie Burdová -
Limity rozvoje studentské organizace Erasmus Student Network
Martina Chládová -
Celoživotní vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců vězeňské služby
Radek Baran -
Rozvoj současného moravského vinařství a pronikání moravských vín na zahraniční trh
René Joksch
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights