International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market – Aneta MAJNUŠOVÁ
Aneta MAJNUŠOVÁ
Bachelor's thesis
International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market
International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market
Abstract:
Fresh university graduates have a difficult position in the labour market. If they hadn?t worked during their studies and therefore have no previous experience, most employers are not interested in hiring them. Students who are aware of this fact from the beginning of their studies can avoid finding themselves in a similar situation. This work deals with one of the possibilities how to gain the important …viacAbstract:
Čerství absolventi vysokých škol mají na trhu práce nesnadnou pozici. Pokud v průběhu studia nepracovali a nemají tudíž žádné zkušenosti z praxe, většina zaměstnavatelů o ně nejeví zájem. Studenti, kteří jsou si této skutečnosti vědomi již od začátku studia, se však do podobné situace nemusí nikdy dostat. Tato práce se zabývá jednou z možností, jak tolik potřebnou praxi získat již při studiu, a to …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2011
Zverejniť od: 19. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 6. 2011
- Vedúci: Joseph Ference, Dr.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
MAJNUŠOVÁ, Aneta. \textit{International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Philosophical Faculty. 2011. Dostupné z: https://theses.cz/id/q7414x/.
Jak správně citovat práci
MAJNUŠOVÁ, Aneta. International Business Education: How AIESEC Organization Meets the Demand of a Fast Changing Market. Olomouc, 2011. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 19.5.2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 19. 5. 2011 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Filozofická fakultaPALACKÝ UNIVERSITY IN OLOMOUC
Philosophical FacultyBachelor programme / odbor:
Philology / English and Applied Economics
Práce na příbuzné téma
-
Změna systému motivace členů mezinárodní studentské organizace AIESEC
Táňa Nevrklová -
Návrh marketingové strategie a segmentace mezinárodní studentské organizace AIESEC pro cílovou skupinu studentů
Veronika Losová -
Návrh reportingu strategie vůči zájmovým skupinám studentské organizace ESN VSE Prague
Dita Janáčková -
Volnočasové organizace dětí a mládeže ruské emigrace v meziválečném Československu na podkladech dobového periodického tisku
Petra ŠRÁMKOVÁ -
Motivace členů studentské neziskové organizace a jejich vztah k ní
Lucie Burdová -
Limity rozvoje studentské organizace Erasmus Student Network
Martina Chládová -
Celoživotní vzdělávání a osobní rozvoj zaměstnanců vězeňské služby
Radek Baran -
Rozvoj současného moravského vinařství a pronikání moravských vín na zahraniční trh
René Joksch
Názov
Vložil
Vložené
Práva