Fanfikce a jejich didaktické využití – Bc. Vendula AUZKÁ
Bc. Vendula AUZKÁ
Master's thesis
Fanfikce a jejich didaktické využití
Fanfiction and educational use
Anotácia:
Tato diplomová práce se zabývá fanfikcemi a jejich využitím ve výchovně vzdělávacím procesu. Práce se zaměřuje na rozšíření poznatků o této specifické internetové literatuře a především pak na návrhy možností, jak s touto fanouškovskou tvorbou ve vyučování pracovat, a jaká pozitiva s sebou do hodin přinášejí. Zmíněny jsou také dva základní problémy, které mohou využívání fanfikcí učiteli znesnadnit …viacAbstract:
This diploma thesis deals with fanfictions and their use in the educational process. This thesis focuses on extending knowledge about this specific internet literature and especially suggestions of possibilities on how to work with this fan creation in education and what kind of positives it can bring into school lessons. There are also two basic problems that we have reffered to, which explains how …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 3. 2018
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: PaedDr. Jiří Staněk, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
AUZKÁ, Vendula. Fanfikce a jejich didaktické využití. Plzeň, 2018. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / ČJ-Dě
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková