Bc. Otakar Mareš
Bakalářská práce
Řízení obchodu pojišťovny XY
Management of the XY Insurance Company
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je podívat se podrobněji na téma pojišťovnictví, konkrétněji na činnost a řízení komerční pojišťovny. V prvních částech práce je popsána pojišťovna jako finanční instituce, legislativní východiska, teoretické principy řízení pojišťovny a zejména obchodu pojišťovny. Je zmíněn proces Solvency II a jeho vliv na řízení rizik. Ve druhé části práce jsou teoretická východiska aplikována …víceAbstract:
The subject of the bachelor thesis is to look in detail on the topic of insurance, more specifically on the activity and management of the commercial insurance company. In the first parts of the thesis, the insurance company is described as a financial institution, legislative bases, the theoretical principles of management of the insurance company and, in particular, the business of the insurance …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 10. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/gkrm7/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 11. 2017
- Vedoucí: doc. RNDr. Petr Budinský, CSc.
- Oponent: doc. Ing. Karel Havlíček, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance
Práce na příbuzné téma
-
Management and Controlling in Small Business
Valeriia Popova -
Strategické cíle malých podniků a startupů
Anastasija Sparynjaková -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních škol
Dalibor Dráb -
Strategické cíle rozvoje celoživotního vzdělávání pedagogů základních a středních škol
Veronika Šimonová -
Analysis of online sales channels for short term apartment rentals in Prague - case study of Ruterra Apartment s.r.o.
Anna Antonenko -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve regionu LVA - role OTA v distribuci nabídky UZ
Sabina Štefková -
Distribuční a prodejní kanály ubytovacích zařízení ve vybraném regionu - role OTA v distribuci nabídky UZ
Adéla Kolářová